YES to this dress 2

dimanche, avril 26, 2015 Unknown 1 Commentaires

Hello les girls,

Cette tenue vous la connaissez c'est celle que je porte sur les photos du jour où j'ai testé le BB Beauty Bar à Bruxelles.

Je n'étais pas sure de ce que cette idée de tenue donnerait en vrai, mais au final j'aime bien. Et vous ?

Si vous avez l’œil vous reconnaitrez cette robe. Car oui je porte bien une robe en dessous d'un sweat.

C'était la première fois que je sortais mes jambes sans bas de l'année et étonnement, je n'ai pas eu froid. Il faut dire qu'avec la robe manches longues, le sweat et la veste ça allait.

Alors que pensez-vous de ce style ?

Bisous



                                                                                                                                                  




Hello girls,

You might recognize this outfit from the photos of my experience at the BB Beauty Bar in Brussels.

I wasn't sure how this outfit idea would come up but I actually ended up liking it. And you ?
If you take a good look, you might also recognize this dress. Yes I'm wearing a dress underneath a sweater.

It was the first time of the year that I didn't wear tights and I didn't get cold. Of course the dress has long sleeves, so does the sweater and the coat.

So what do you guys think about this style ?

Xoxo


Camel coat: SheInside  // Sweater: Tomorrow Style // Dress: Yes Boutique // Bag: Gérard Darel // Shoes: Nike

1 commentaire: